تولد همسری و عید فطر
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

 امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم

داوود جان: کدامین شاخه گل زیبا را به خاطر تولدت تقدیم کنم که وجود عاشقت عطر تمامی گلهاست بخاطر قشنگترین روز دنیا که تولد توست به اندازه تمام زیبائیهای دنیا دوستت دارم

                      

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می

گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست

داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم

دوستت دارم تولدت مبارك

 برای خورشید تابیدن،برای غنچه ها شکوفایی،برای ستاره ها چشمک زدن و برای تو سعادت و

خوشبختی را آرزو میکنم. امیدوارم چون کوه استوار،چون دریا زلال و چون سرو سربلند باشی

با شکوه ترين روز دنيا تولد توست، پس براي من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد

تویُد تویُدت مبایَک باشه!!! بابا جون تویُدت مبایک

بابایی قلب کوچیک اما پر از عشقم رو بهت هدیه میکنم قبوله؟؟؟

بابایی به اندازه ستاره های آسمون دوستت دارم بابایی تو اِشگِ منی

 عزیزم امسال روز تولدت رو کنار من و میوه ی دلمون نیستی و جای خالیت رو کاملا حس میکنیم!!!

پیشاپیش عید فطر رو از طرف خودم همسری و فاطمه به همه دوستای خوبمون و خانواده های

محترمشون تبریک میگیم انشالله طاعات و عباداتتون قبول

 

این گلهای زیبا تقدیم به شما دوستای خوبم


 





:: بازدید از این مطلب : 4265
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 17 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: